Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Obradovic touching Diamantidis

Μεγάλο Σαββατοκύριακο (από πλευράς derby και όχι Πάσχα) και όμως καταφέραμε να μείνουμε πίσω.

Δεν μασάμε. (Το ποδόσφαιρο έμεινε λίγο πιο πίσω αλλά δεν θα μείνει χωρίς ανάρτηση spesial ανάρτηση).

Πάμε στο μπάσκετ λοιπόν όπου το μεγάλος ματς ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό κρίθηκε στις λεπτομέρειες (αν και ο ΠΑΟ ήταν πιο σοβαρός).  Λεπτομέρειες = Δημήτρης Διαμαντίδης.

Τι θα ήταν όμως ο Διαμαντίδης δίχως Ομπράντοβιτς? Δεν ξέρουμε.



Αυτό που ξέρω όμως εγώ είναι πως όταν σκέφτομαι αυτούς τους δύο, κάτι τέτοιο μου έρχεται στο μυαλό.



ps: παρτάλια ξέρω πως εσείς ειδικά θα το εκτιμήσετε δεόντως!
ps2: Το ποστ θα ανανεώνεται και με άλλες εικόνες από το ματς.



Share

4 σχόλια:

  1. Θεός ο Ζέλικο, αλλά δεν μπορεί να αγγίξει και λίγο τα άλλα τα παρτάλια, μπας και δούμε μπάσκετ της προκοπής...
    υγ: Με έβαλες σε δίλημμα ποιον πίνακα να διαλέξω για το σαλόνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόση ώρα σου παίρνει περίπου να photoshopareis μια εικόνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @partalia: take your time!

    @προεδρας: ειναι σχετικο αυτο. Μπορει να με παρει λεπτα, μπορει να με παρει και κανα δυωρο. Εξαρταται με το τι εχω να δουλεψω. Το πιο δυσκολο ειναι να βρω την ιδεα (με βαση τις εικονες που εχω στη διαθεση μου). Μετα ολα μπαινουν σε μια σειρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...